החלפת מנעול פלדלת מחיר מבצע מ-199 ש"ח


מחפשים החלפת מנעול פלדלת? מצאתם!  


דלתות פלדלת ננעלות באמצעות במנעולי רב בריח, הן בנויות מפלדה ומאפשרות הגנה מיטבית על הבית ודייריו. דלתות הפלדלת בנויות משני לוחות פלדה מגולוונת, ומותקנות בהן מערכות נעילה משוכללות המורכבות משבעה בריחים שנכנסים אל המשקוף.

דלתות פלדלת מותקנות בבתים פרטיים, בעסקים או במשרדים, הן פופולאריות מאוד ולכן גם החלפת מנעול פלדלת הוא הליך נפוץ יחסית. החלפת מנעול פלדלת מתבצעת במקרים הבאים:

1. אובדן מפתח או גניבת מפתח של הדלת. בשני המקרים האלה אנו נתונים לסכנה שאדם אחר מחזיק במפתחות שלנו וזהו מפגע בטיחותי חמור.

2. המנעול התקלקל או שהמפתח כבר לא פותח את הדלת. בלאי הוא טבעי עבור כל מוצר וכך גם עבור מנעולי פלדלת, במקרים אלה אין ברירה אלא לבצע החלפת מנעול פלדלת.

3. מעבר דירה, החלפת שותפים וכדומה. אנו לא רוצים שהמפתחות של הדירה שלנו יהיו אצל אנשים אחרים, הדרך הבטוחה ביותר היא לבצע החלפת מנעול פלדלת.

חשוב מאוד להקפיד שהחלפת מנעול פלדלת תתבצע על ידי מנעולן מוסמך, שמחזיק בהיתר לעסוק בתחום ויבטיח שהעבודה תתבצע בצורה איכותית. אין חשוב מאשר הביטחון שלנו ולכן לא נתפשר בנושא הזה.


האם אני מסוגל לבצע החלפת מנעול פלדלת בעצמי?


בשום פנים ואופן לא! רבים שואלים את עצמם את השאלה הזו מתוך ניסיון לחסוך בעלויות או בזמן. בפועל, הניסיון להחליף מנעול פלדלת בכוחות עצמנו, במידה ואנו חובבנים כמובן, כנראה יעלה לנו ביוקר מבחינה כלכלית וכן יבזבז לנו זמן יקר.

ישנם מדריכים אינטרנטיים רבים שמדגימים כיצד יש לבצע את ההחלפה אך אנו ממליצים בחום לא לבצע החלפת מנעול פלדלת בעצמכם, סביר מאוד להניח שלא תצליחו להשלים את המשימה.

התקשרו למנעולן מקצועי, איכותי ואמין, ותנו לו לבצע את העבודה בה הוא מתמחה, כך תבטיחו מערכת נעילה אידיאלית עבור הבית או העסק שלכם.


איך המנעולן מבצע החלפת מנעול פלדלת?


ישנן שיטות רבות לביצוע החלפת מנעול פלדלת, הכל תלוי בסוג המנעול, סוג הדלת ומה היא התקלה שלפנינו. ברמת העיקרון התהליך מורכב ממספר שלבים שחוזרים על עצמם ברוב השיטות, עם שינויים קטנים:

1. המנעולן יוציא את הבורג שמאחורי הידית, תוך משיכת הידית החוצה.

2. המנעולן יפרק את הברגים שמסביב למנעול ויפרק את הפלטה המתכתית של המערכת.

3. המנעולן יפרק את הברגים שמסביב לצילינדר ויוציא אותו החוצה.

4. את כל הפעולות הללו נבצע בסדר הפוך כדי להתקין את הצילינדר החדש.


למה לבחור דווקא בנו להחלפת מנעול פלדלת?


אנו מתמחים בתחום מנעולי הפלדלת כבר עשרות שנים, הצוות שלנו מנוסה ומכיר את מגוון הדלתות, הצילינדרים ושיטות ההחלפה של מנעולי פלדלת.
​​​​​​​

אנו מתחייבים לספק ללקוחותינו שירות אמין ומקצועי, תוך התקנת מערכת אבטחה מתקדמת ואיכותית בדלת הבית שלהם.

התקשרו עוד היום לקבלת הצעת מחיר משתלמת!



​​​​​​​

Coi בניית אתרים
דף הבית טלפון