החלפת צילינדר רב בריח מ-199 ש"ח


מחפשים החלפת צילינדר רב בריח? מצאתם! 


כיום בבתים רבים מותקנות דלתות בעלות צילינדר רב בריח, ולכן נוצר צורך לבצע החלפות צילינדר רבות בדלתות רב בריח. מתוך הצורך הזה צמחו מנעולנים רבים שמתמחים בהחלפת צילינדר רב בריח.

הדלתות בהן מותקנים הצילינדרים הללו הן לרוב דלתות פלדה ממוגנות, שבנויות משתי שכבות של פלדה, ובעלות משקופים מפלדה.

המנגנון בדלתות אלו חבוי בתוך הדלת וננעל בעזרת פיני מתכת שנכנסים לתוך חורים במשקוף או ברצפה.

הצילינדר עצמו מהווה את מערכת הנעילה של הדלתות. ישנם מקרים רבים בהם נצטרך להחליף צילינדר רב בריח, ראשית ישנן הסיבות הרגילות של החלפת צילינדר (רב בריח או אחר), והן פריצה לדירה, מעבר דירה, אובדן מפתח וכולי.

בנוסף, לעיתים הצילינדר עשוי להתקלקל והדלת תיתקע. במקרים אחרים לקוחות רוצים לשדרג את הצילינדר ולכן מחליפים אותו.

כל אלה עשויות להביא לקוח להחלפת צילינדר רב בריח, וחשוב להבין שההחלפה צריכה להתבצע בצורה איכותית ומקצועית על ידי בעל מקצוע מומחה.


המלצות בנושא החלפת צילינדר רב בריח


החלפת צילינדר רב בריח מתבצעת בצורה דומה להחלפת צילינדר רגיל, כלומר ראשית המנעולן יפרק את הברגים שמקבעים את המנעול בדלת ובמשקוף. לאחר מכן ישחרר את הצילינדר ויתקין צילינדר חדש במקומו.

עם זאת, בעת החלפת צילינדר רב בריח ישנם מספר קריטריונים שיש להתייחס אליהם בכובד ראש:

1. בחירת הצילינדר החדש צריכה להתבצע תוך קבלת החלטה מושכלת. ניתן להתייעץ עם בעל מקצוע מומחה בתחום. לא מומלץ לבחור בדגמים זולים שכן הם לרוב יהרסו תוך זמן קצר.

2. חשוב להחליט האם אנו רוצים שהנעילה תתבצע בעת טריקה של הדלת או רק לאחר סיבוב מפתח. לכל שיטה ישנם יתרונות וחסרונות וחשוב לקבל את ההחלטה הזו תוך התחשבות במספר גורמים כמו ילדים, מקום המגורים ועוד.

3. חשוב להקפיד על התקנה איכותית שכן אם החלפה של צילינדר רב בריח תתבצע באופן חובבני אנו נתונים תחת סכנת פריצה של הצילינדר.

4. מומלץ לברר אודות שכפול מפתחות בין אם כרגע ובין אם נצטרך בעתיד. ישנם צילינדרים מסוימים בהם עלות שכפול המפתחות היא גבוהה מהרגיל.

במידה ותקפידו על הכללים שלמעלה תוכלו להבטיח החלפת צילינדר רב בריח שתתבצע בצורה מקצועית ואיכותית.


למה לבחור דווקא בנו להחלפת צילינדר רב בריח?


כאשר מדובר בהגנה שלכם, מגיע לכם הטוב ביותר! ואת זה בדיוק אנו מציעים ללקוחותינו. השירות הטוב ביותר בשוק, תוך מתן ייעוץ מקצועי בתחום הצילינדרים.

אנו עובדים עם מנעולנים מקצועיים ואיכותיים, שעברו הסמכות רבות בתחום ומתמחים בתחום. כל אלה בשילוב הניסיון הרב שלהם מבטיחים ללקוחותינו עבודה איכותית שתשתמר לאורך שנים.
​​​​​​​

בתחום המנעולים חשוב להקפיד על אמינות! אנו מחזיקים בתעודת יושר מטעם משטרת ישראל, שמתירה לנו לעסוק בתחום באופן חוקי.

אנו מתחייבים לספק הצעת מחיר משתלמת, התקשרו עוד היום לבירור פרטים.
​​​​​​​


Coi בניית אתרים
דף הבית טלפון