שכפול שלטים לרכב, שכפול שלט מ-199 ש"ח​​​​​​​


מחפשים שכפול שלטים לרכב? מצאתם!


כולנו מכירים את המקרה הבא- אנחנו מתקרבים לרכב שלנו, מוציאים את השלט של הרכב מהתיק ולוחצים על כפתור הפתיחה, אולם למרבה הפלא לא קורה שום דבר.. מה עושים? אתם זקוקים לשכפול שלט לרכב, וכנראה גם לפריצת רכבים מקצועית.

רכבים רבים מיוצרים כיום עם מערכות נעילה מתקדמות שניתן לפתוח אך ורק עם שלט (בניגוד לרכבים הישנים יותר שניתן לפתוח גם עם סיבוב המפתח בחריץ), לכן כאשר השלט התקלקל אין ברירה אחרת אלא לשכפל את השלט לרכב.

שכפול שלטים לרכב הוא תחום רחב, שיש להיות מומחה ומקצוען כדי לעסוק בו. מערכות הנעילה והשלטים של הרכבים כיום הן מאוד מורכבות, וכן יקרות, לכן חשוב לבצע עבודה מדויקת ומקצועית בעת שכפול שלטים לרכב.

האם ניתן לדעת מראש שעלינו לבצע שכפול שלטים לרכב?

בהחלט כן! במקרים רבים השלט יתחיל לזייף מספר שבועות לפני שהוא ישבוק חיים לחלוטין. מומלץ מאוד לשכפל את השלט לרכב לפני שאתם מגיעים למצב של אי תפקוד מוחלט, שכן במצב בו השלט יפסיק להגיב לא רק שתאלצו לבצע שכפול שלט אלא גם להזמין פורץ רכבים, ואלו אינם זולים ועשויים בלית ברירה לגרום לנזק רב למערכות הנעילה של הרכב.

מה הם הסימנים המקדימים לפני שהשלט לרכב יפסיק לעבוד?

1. אם אתם מרגישים שטווח הקליטה של השלט מתקצר, כלומר אתם צריכים להתקרב אל הרכב יותר מאשר בעבר כדי גרום לו להיפתח, זהו סימן שהשלט עומד להפסיק לעבוד.

2. אם אתם מרגישים שאתם נאלצים ללחוץ בחוזקה על הכפתורים של השלט, ולחיצה עדינה כבר אינה מצליחה להפעיל את השלט, זהו סממן לתקלה שעומדת להרוס את השלט.

3. אם אתם מרגישים שלחיצה אחת כבר אינה מספיקה, ואתם נאלצים ללחוץ מספר רב של פעמים עד אשר השלט לרכב מגיב ופותח את הדלתות, כנראה שהשלט עומד להפסיק לעבוד בקרוב.

הקפידו להיות ערים לסימנים הללו, תוכלו לחסוך לעצמכם זמן וכסף רב ואולי חשוב מכך גם את עוגמת הנפש הרבה. חשוב להכיר- לעיתים הבעיה היא בסוללות ומומלץ לשלול את האופציה הזו לפני שנבצע שכפול שלט לרכב.

למה לבחור דווקא בנו לשכפול שלטים לרכב?

1. אנו מתחייבים לספק לקהל לקוחותינו את התוצר האיכותי ביותר. אנו עובדים עם חברות איכותיות בעלות סטנדרטים גבוהים, כך נבטיח אורך חיים לשלט הרכב החדש.

2. כאשר אתם מבצעים שכפול שלט לרכב חשוב לוודא שהשכפול מתבצע על ידי צוות מקצועי, הצוות שלנו הוכשר והוסמך לבצע שכפול שלטים ולכן נבטיח שהעבודה תתבצע במקצועיות.

3. אנו מתחייבים להשתמש בציוד מתקדם וטכנולוגיות חדישות כדי להביא לתוצר האיכותי ביותר.

4. אנו מתחייבים לספק שירות אדיב ומקצועי, ולספק מענה למגוון שאלותיהם של קהל לקוחותינו.

5. אנו מתחייבים למחירים הזולים ביותר בשוק ולשמירה על סטנדרטים גבוהים מבחינת אמינות.


Coi בניית אתרים
דף הבית טלפון